söndag 1 mars 2009

Sick

Uek.
är lite för trötter.
Gick och la mig i sängen, tänkte att jag skulle vila och typ
tänka igenom några grejer.
men jag somnade bums!
Och då självklart ska man ha en jävla mardröm.
Jag, Mickis och ellinor gick i Hedemora och helt plötsligt
kommer det en gubbe springade efter oss och de andra två stannar,
sedan försvinner dem. Då var det bara jag och gubben kvar och han skriker och herjar.
lyfter upp mig i tröjan och skriker, sedan blir det svart och jag försöker skrika och öppna
ögonen (för jag fattade att det var en dröm) Men inte fan gick det, sedan hör jag massa
röster och konstiga ljud, och dessutom mina egna hjärtslag. Det kändes som om någon var i rummet, eller värre, I SÄNGEN! Uek. Trodde någon ströp
mig elelr något, fick lite dåligt på luft. Haha, sick!

Inga kommentarer: