söndag 8 mars 2009

You're this sweet thing I love to hate.

Värdelös dag och går kväll.
Gick hem vid halv 1 tiden, tog mig en kvart att gå ifrån Tobias
så det är tamme tusan rekord!
Sen kommer jag hem, är aspissad för.. jag vet inte riktigt, men
arg var jag och hade då sönder mitt halsband, som jag så vackert slet sönder.
Inte bra, inte bra! Sedan blev jag arg på allt annat också.
Telefonen åkte in i väggen med en smäll och armbanden studdsade omkring på golvet.
När jag vaknade idag var jag inte heller så glad, men lite lugnare var det.
Men jag kunde inte sluta tänka på gårdagen och dagen före det heller. isch. Arg.
Men för en timme sen (ungefär) kom Henkii med en cigg och ett glatt humör och det
fick mig att må betydligt bättre. Så nu är jag på arg nivå 6 bara! Haha.

Aja, thats all.

Inga kommentarer: