onsdag 4 mars 2009

A second hand

Skola nu.
Sen åker jag hem halv elva,
hemma till fyra och så efter det så ska jag faktiskt (tro det eller ej)
gå på erikshjälpen, second hand med Karro.
För en gång skull ska det blir kul och man har tur så kanske man kan hitta
något riktigt fyndigt.

Men så har jag mitt dilemma, aptelefonen.
Har ingen, ingen, ingen aning om det är värt det.
Dock kostar den bara 800:- och har en massa olika funktioner.
Så kanske är det värt det, trots allt är den riktigt söt och udda.
Men jag har inte råd för den, så som det ser ut just nu ialla fall,
för jag är nämligen skylldig pappa 400:-, för jag har faktiskt köpt P&L billjet,
och det hade jag till och med glömt säga.
Men det har jag, så nu vet ni vart ni kommer se mig i sommar.
åh, jag villl verkligen ha apan, men jag kanske kan komma på någon överenskommelse
med mamma och pappa, så kanske det av, om de vill låna ut lite mer pengar eller något.

För övrigt är livet lite tilltrasslat, men det ska vi lösa på.
Imorgon får jag ju ändå min "tänkar" dag eftersom jag inte har nåra lektioner alls.
Kommer inte ha det på torsdagar resten av den här terminen, och det är helt gr8
lär jag ju säga. Så imon får jag tänka lite och sporra. Inget mera

over and out.

Inga kommentarer: