onsdag 11 mars 2009

*Dag 70

Igår berättade jag ju att jag faktiskt skulle
börja göra alla de där grejerna Navid skriver
i sin blogg att man kan göra (http://www.365saker.se/)
Och idag så hade jag mitt första "uppdrag".

Det gick ut på att man skulle skicka ett
choklad telegram till någon.
men jag var tvungen att kompromissa lite där faktiskt.
Jag är helt pankrutt och det kostar ca 100:- att
skicka ett sådanat telegram (Jag vet att jag är snål).
Men då gjorde jag på mitt vis:

Jag och AngelicaMupp gjorde choklad bollar
och gav till min syster och far.
Jag gjorde till och med mer än bara ETT "uppdrag".
Pappa fyllde nämligen år för ca 1månad sen och
jag köpte aldrig någon present åt han då,
så han fick en chockladboll istället.
Bättre sent än aldrig lixom(;

Och som jag lovade, så tog jag faktiskt bilder och
såhär glada blev Pappa och Sara av lite choklad.














Inga kommentarer: