lördag 14 mars 2009

*Dag 72

hann inte skriva igår, hade fullt upp med brudarna.
Men nu är jag här och nu tänker jag berätta lite
om gårdagen:
Karro och Linnea var hemma hos mig igår.
Vi flummade och pratade och hörde med mmänniskor
efter både dte ena och det andra.
Vi gick ner på stan och karro drog iväg och skulle fixa
en grej, så jag och Linnea vandrade hem till Sara.
När vi väl var hemma hos Sara så kom jag på grejen jag skulle göra.
Och det var att "leka katt". Hm. Hur ska man få till det egentligen?
Men det var vad jag gjorde ialla fall.
Så jag satt mig på Saras golv och lekte katt.
Tyvärr, hade jag ingen kamera med mig så ni har inga äkta bevis på att
jag gjorde det, men ni får helt enkelt lita på mig.
Linnea och Sara fick sig ju ett gott skratt i varje fall.
men här har ni ialla fall en bild på min gósak<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r... sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare