lördag 21 mars 2009

reach out MF!

Jag känner för att lägga några rader nu..
Mitt engagemang i det här 296saker att göra
skiten funkar inte som jag vill.
Har skippat flera dagarn nu och det egenliga syftet
med allt "görande" var att jag faktiskt skulle göra det
och för att jag inte skulle klaga på att jag aldrig har något
att göra. Så, that's why.
Men nya tag imon får det bli.
Då ska jag trots allt bara måla av någon jag tycker om
och det är alltid kul att måla, bara man har tålamod.

För övrigt så knallar det vidare på ett tråkigt vis.
Långsamt. Jag går liksom och väntar på något som
aldrig kommer att ske. trots det är ett löfte brytet
och dte är det som får mig att vänta. Skit.
Skolan går bra, familjen går hmm, kärleken går skit.
Men i vilket fall kan jag leva på att min "framgång"
som ligger way out of reach! Menmen..
Jag har mupparna och Karro, and the classmates ofc.
Men nätterna kommer alltid vara lika långa och hemska.
Min säng är tom och hela rummet lika så.
Och gud svarar inte. Finns Han/Hon?
Skit samma, nu har jag tappat tråden.
I vilket fall skiter det mesta sig.
Det finns ingen lycka, ingen kärlek, ingen musik,
ingen magi, ingen fantasi och ingen människa.
Jag saknar dig.















Do you still call me superman?

Inga kommentarer: