torsdag 5 mars 2009

messenger

MSN kan bli för himla kul om man faktiskt pratar med rätt människor ;)


' DooorisFtw says:
hahaha, äh.. alla har sina speciella egenskaper.. vi kan säga att du är en slags prinsessa som väntar på att bli uppväckt från din slöhet av en stilig prins
Hanniz - criminal minds says:
hahaha du har SÅ rätt!
Hanniz - criminal minds says:
men nu får prinsfan ta och komma
' DooorisFtw says:
hihhihi, jag har ju det Ja, jag tror han har missat bussen tamme tusan ;S
Hanniz - criminal minds says:
ja men rätt jävla hårt också! omg!
Hanniz - criminal minds says:
skitprings
Hanniz - criminal minds says:
prins*
Hanniz - criminal minds says:
haha
' DooorisFtw says:
jaa, han skulle nog ha sattsat på taxi ;//
' DooorisFtw says:
hahaha
Hanniz - criminal minds says:
ja men eller hur!
Hanniz - criminal minds says:
eller ett privatplan, skulle var anice
' DooorisFtw says:
jaa, varöfr tänkte han inte på det? Nej, för han valde buss fan
Hanniz - tv says:
han bröt säkert benen
Hanniz - tv says:
och hamnade på sjukhuset
Hanniz - tv says:
!!
Hanniz - tv says:
dumprinsen_2k
' DooorisFtw says:
jaa, alltså.. nu har de gått för långt han kunde väl ha änvänt ögonen och inte klivit på det där dumma banan skalet
Hanniz - tv says:
JA MEN ELLER HUR??? prinsjävel!!!!
Hanniz - tv says:
jag ska allt trycka in bananer i rumpan på hobom
' DooorisFtw says:
jaa, det får du göra om han ens kommer ;/
Hanniz - tv says:
äsch, jag tar väl en snabbvisit till sjukhuset! då jävlar
Hanniz - tv says:
fniss
' DooorisFtw says:
hihihi, do it, do it för fan ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi jag tänkte också lägga upp de där. haha :) JAG KAN VERKLIGEN INTE SOVA?!??!? klockan är fan över ett på natten och allt jag kan tänka på är att jag inte kan sova.... haha snacka om att vara deeply disturbed lool. ses imorn hjärtis! ily <3