fredag 18 september 2009

Chill-i-dilli!

Jappjapp, färgningen blev kanon bra!
Trots att jag lät Tim göra det, var faktiskt lite osäker i början,
men han lyckades. Han slutar nog aldrig att förvåna mig den där gosssen.

Just nu sitter jag i skolan, borde plugga men det trådlösa internetet (?) är
typ sönder Kn***at så det funkar inte riktigt. Det lägger av till och från,
grymt irriterande! Menmen.. egentligen skulle jag då kunna spendera lite tid
på den nya serien jag fått upp ögonen för, royal pains nämligen.
Har dock bara sett ett avsnitt, men verkar faktiskt bra!

Hmm, mm. Planerna för helgen då?
Ptjaa, kommer nog bli som förra helgen.
Chillz med Tim. Dock börjar jag tröttna på allt chillande,
alltså.. missuppfatta mig inte, jag älskar att umgås med Tim,
men jag vill faktiskt få tid för Party och vänner, vilket jag inte har
haft tid för. Eller ptjaa, det är typ inget som har hänt och ingen har hört
av sig, så då tänker jag att jag lika gärna kan chilla en till helg då(; hoho

Justja! Igår kom Tim låtsas pappa (Micke) hem och
han hade med sig lite gosaker.Han hade köpt två parfymer,
dom var ju självkart till Jaana och Felizia, vilket
jag förstår och jag hade inte förväntat att jag skulle få
något men ändå fick jag en handduk och en liten chamange flaska :)
huhu. gulligt huh? jaja, flaskan ska jag ialla fall spara till ett fint tillfälle,
om den nu kan stå så länge. Men handuken ska jag verkligen slita med hälsan(;

Moschiii

Inga kommentarer: