måndag 7 september 2009

Welcome to reality!

Efter helgen bravader är det dax att ta tag i den lilla värdigheten
jag har kvar. Plugga, skriva och tänka igenom allt dumt jag gjort i helgen?
Trots alla dumheter så hade jag faktiskt väldigt kul med mina muppar och
nötter! Fredagen blev en bra dag, tills slutet då jag satt vid second hand på
fest med mig själv, men jag efter ett tag kom jag upp i lägenhet där jag
delade soffa med 2 andra människor. Nice?

Lördag!
Begav mig ner på ivigningen av vasaliden för att hjälpa mamma dela ut yoghurt.
Himla trevligt att vara bakis, ful och äcklig bland en 10.000 människor.
Men efter bara en timme åkte jag hem för att byta kläder, duscha och äta.
men skjutsen till Falun skulle komma vid 4 så jag hade för stressigt för att kunna
äta mer än 2 mackor. failfail!
Sedan Falun! urkul kväll med sång, skrik och mycketmycket alkohol.

och under Di leva skedde något så mysigt! Jag, Hanna, Martina och Angelica
Stod i ring och höll varandra i händerna och sjöng, kollade på varandra.
kanske ingen stor grej egentligen, men det kändes himla speciellet för jag
(och antagligen dom också) insåg hur mycket alla desssa tre tjejer betyder.
Vi är bra, jätte bra!

enough!

Inga kommentarer: