onsdag 2 september 2009

A womens right to shoes

För några veckor sen så tyckte mamma att jag skulle rensa bland mina
skor som ligger runt omkring i huset och stökar. Jag höll inte riktigt med henne,
"skor kan man aldrig ha för mycket av" tyckte jag alltså..
Men för ca en vecka sen så skädde det otroliga! Jag rensade faktiskt bland mina skor!
Det var ett rent helvete då jag insåg hur många jag hade och hur många av dom
som var riktigtriktigt fula! Jag lyckades ialla fall slänga två par.
Det var faktiskt hyffsat starkt gjort av mig.

När jag lade ut alla skor på golvet kom jag fram till att där låg 23par skor.
Men sedan kom jag på att jag har en massa andra skor som ligger lite här
och var, som på vinden och i pannrummet.
Uppe på vinden hade jag 3par, uggsen, svarta stövlar och blåastövlar.
Sen så har jag också 2par reebook skor. Dock är ju ett par av dom helt
sönder trashade, men det är min "rökskor", så dom förmådde jag mig inte att slänga.
Sedan var det dom inne i pannrummet, fast det är sådanna jag nästan aldrig andvänder.
Som 2par spring skor och 1par gummistövlar.

Men dom skor som jag faktiskt glömde lägga fram på mitt golv, som också är dom
allra skönaste skorna var mina fotbollsskor från Adidas tror jag.
Dom ska jag nog ALDRIG slänga. Dock börjar dom falla isär menmen..
Det var mina sista fotbollsskor jag köpte och andvände tills jag slutade.

Hm, mjaae. Man kan nog aldrig få nog av skor!!

Inga kommentarer: