söndag 27 september 2009

Lite sämre än andra

Vilken helg!
Fredagen var rolig, fast dimmig.
Slutade dock inge vidare, men jag antar att det är sånt som händer.
Är fortfarande skit sårad och aparg över det som hände.
Ja, för er som inte vet blev jag kallad både det ena och det andra
av någon som jag älskar mer än allt liv på jorden.
Jag kommer dock inte ihåg vad som fick honom att säga allt,
var alldeles för full och eländig vilket inte va så bra.
Menmen, jag kan inte glömma att du tog tag i mig och skakade mig
som någon jävla trasdocka, kallade mig idiot, dum i huvudet och HORA!
Ja, det är alltid lika trevligt när ens pojkvän ser en som ett fnask!
Och jag vet att du förr eller senare kommer läsa det här inlägget,
så jag skulle kunna skriva precis allt jag känner, men jag vill kunna se
dig i ögon och ah, gud vet vad jag tänker göra!
Show some respect men och säg vad jag någonsin gjort dig!
Hör av dig när du vågar se mig i ögonen!

Inga kommentarer: