tisdag 8 september 2009

there's a place, a beautiful place.

Sitter ännu en gång i skolan och nu klandrar jag mig galet!
Är arg för mitt svenskabetyg, trodde verkligen jag gjort bra ifrån mig
denna gång, men nejfän! Hm, men det är väl bara att ta nya tag och köra
igång igen, fast lite bättre denna gång än förra! you go girl!

Har i vilket fall en hel del att plugga nu.
Som ikväll lär jag ringa en gubbe uppe på soc i Hedemora och fråga ut
honom om fosterhem och fosterbarn, För i socialtbehandlings arbete vill
jag verkligen inte bli underkänd! Så jag lär köra hårt nu.
Sen har vi samhällskunskap också, media och reklam! Det lär jag också
göra klart, vilket jag ialla fall har börjat med.
Aja, grymt ointressant men vafään!

Nu ska jag köra igång med plugget, så lets rock this bitch!

Jag och Martina förra veckan(;