måndag 28 september 2009

Rastaman has no fear

Haft en trevlig dag i hemmet med Mamma och Tim.
Vi, eller jag och Tim rättare sagt har lagat mat åt hushållet.
Det blev pasta i ostsås och fräst paprika och skinka, yum.
Synd bara att pappa inte kunde smaka på våran goda måltid,
menmen.. Så äre när man är en hårt arbetande karl,
landet runt!

Vi har faktiskt hunnit med både det ena och det andra.
Blev en mysstund framför en gammal goding film, SWAT.
En sån där typisk "icke-tjejfilm", med mycket pang pang POFF i
men jag gillar den! Efter filmen gick vi upp på vinden för
att leta på prälor så vi kunda pärla lite.
Blev två armband och en "rastaman".

Ja, thats all foxx, för nu ska jag hoppa till sängs så jag orkar
med morgondagens äventyr.
G'night and sleep tight!

Mitt fina armband jag lyckades åstakomma

















Tims och min Rastaman



Inga kommentarer: