torsdag 17 september 2009

Stupid blond girl

Jag vet, jag vet.
jag skriver aldrig något.
men det är för att jag har så roligt hela tiden och det är det
ni missar. sorry! huh.

Yepp, dagens inköp idag blev ialla fall bleknings medel som jag
ska slinga i lite senare idag. Men det duger inte.
Har skolfoto på måndag och av någon anledning känner jag att detta
foto ska bli bättre än förra årets, som trots allt blev bättre än jag trott.
Så, grejen är den att jag ska alltså slänga i lite blonda slingor och sen
ska jag göra något jag inte gjort sen jag gick i 7an (typ).
Jag ska byta hårfärg! hoho, smaka på den va!
Grunden kommer vara blond, kan ju inte svika mitt sanna jag fullt ut,
men sedan ska jag slänga i några andra slingor som är mellan ljusbrunt och
mörkblont (typ), sen så om jag vågar lite mer kanske jag till och med ska
klippa RAKlugg, hoho! damn girl! jaja, ta inte ut någon lycka i förskott nu
för det är inte ens säkert att detta med luggen sker, men allt annat förväntar
jag mig ska hända.

Ska kanske låta Tim bleka mitt hår till och med?


Inga kommentarer: