onsdag 23 september 2009

Sådan far, sådan dotter

Har spenderat inprincip hela eftermiddagen
med min kära far, vilket har varit en av det trevligare "familjestunder"
jag någonsin haft. hihi!
Halv 1 åkte jag från fina Falun för att möta upp pappa inne i kupolen där
vi gick runt på JULA (ja, ni vet gubbar..), sedan in på stadium, ut ur kupolen
och in till borlänge centrum. Väl där inne gick vi till någon teknik affär som
låst upp en telefon och pappa som jag sedan fick. gullpappa!
Efter det gick vi och fikade, baguetter. GYTT!!

Sedan har vi ju också ett "projekt" här hemma som jag inte nämnt mycket om,
men meningen är den att vi ska göra det lite mysigt i hallen utanför mig
och jag har fått rollen som projektkedare, inredare och pappa är typ..
Martin Timell!! ja, det är han och jag är den andra, hon tjejen med lockigt
blont hår och som har glasögon med alldeles för stora bågar... alltså!!
I alla fall.. Vi letade dörrar, eller egentligen är det inte dörrar,
mer dekorer till dörrar (orkar inte förklara).
Hittade inga någonstan, så vi åkte till byggmaterial i Hedemora och fann
exakta antalet "dörrar" vi ville ha. Dom s.k. dörrarna verkar inte vara
speciell populära (vilket jag trodde dom va) eftersom dom inte finns någonstans
förutom i ett hörn inne på en sleten gammal lada. Aja, vi hittade 3st iaf och
dessutom fick vi "ofrivillig-rabatt" av hon i kassa, huu!

Btw, Sara.. det kommer bilder, film elle rnågot snart på jacka så får du se(:

Nej, men nu blire sängen!
See ya, don't wanna be yaa(;

1 kommentar:

Sara sa...

Gött, sötnos :D smsa :D