måndag 21 september 2009

money make men mad

Fick pengar igår och eftersom jag ska försöka (SKA) sluta röka
så har jag kommit upp med en egen packt, eller något..
Ialla fall så ska jag försöka handla slut på mina pengar så jag inte
kan köpa cigg och än så länge funkar det hyffsat bra.

Var inne på kupolen med Angelica idag, där blev det en hel del fin
grejer kan jag lova(;

2 par mössor (se bild nedan)
1 armband
1 par jeansleggins, vilket jag trodde att jag aldrig skulle köpa,
men ibland så bryter man lite mot sina egna principer, kan inte säga annat!
Lite smink av olika slag blev det också. Typ puder, foundation osv
Hygien produkter (deo och parfym)
Hm, ja.. sen var det nog inte mer. nöjdnöjd anyway(;
men till allas förvåning blev det inga skor!!!!!!!!!!!

Aja, nu ska jag nog ta mig något och äta, sedan typ mysa ner mig
i sängen med boken "en shopoholics bekännelse" som även finns
på film, jag vet! Ska se den så fort jag läst ut boken.
Har alla sett filmen, ligger jag efter typ? huh..

Inga kommentarer: