onsdag 9 september 2009

Kan du ens andas?

Sitter i skolan och idag (precis som alla andra dagar)
så har jag lyckats haft sönder något.
Denna gång var det ett par over knee strumpor,
i nylon såklart! Ett av det enklaste material man kan ha sönder.
Men vafan! blir alltid lika ledsen och alltid är det just leggins,
strumpbyxor eller liknande som går sönder! puh..

Anyway.
Idag? Ja, jag och Angelica ska snart ta 16.17 bussen hem, sen blir väl
jag antagligen tvungen att gå över berget med klackisar!
Ibland är jag himla duktig på att välja kläder.
Menmen, som man bäddar får man ligga eller den som vill
vara fin får lida pin. så fine, whatever!

Efter att jag kommit hem ska jag väl vänta i ca 1h på Angelica.
Vi ska nämligen ut och cykla, förmodligen, typ kanske..
Alltså, vi SKA! bara vi lyckas få ut våra tummar ur.. Ja, ni vet..

Och hörrni, jag kan andas hela tiden!
utan er två och med er två.
Så välja själva!

Inga kommentarer: