onsdag 2 september 2009

Rivande iver

ursäkta för mitt hux-flux inlägg, blev lite ivrig över den braiga
nyheten om Sex and the city.
I varje fall tänkte jag nu skriva lite om vad som hände i måndags,
eller var det i Tisdags? Hm, nej! Måndags.

Eftersom min kära storasyster flyttat ner till Blekninge för att plugga
så var min Päron tvugna att åka ner till henne med möbler, kläder och
allt sånt som hon lämnat kvar för att dem ska kunna ta med sig.
I vilket fall åkte Mamma och Pappa ner dit på Måndag morgon,
så jag och min lilla syster (Cajsa) Bestämde att vi skulle ha myskväll med
våra pojkvänner. Tyvärr var jonathan sjuk så det blev bara jag, Cajsa och min
Tim. I vilket fall så började jag och Tim ordna med mat. TACOS! mm.
blev tre olika kött fyllningar. Köttfärs, Kyckling och räkor, yummyumm!

Sedan kom Cajsa hem och vi åt, JAG ÅT! som en galning, var himmelsk gott!
Som avslutning käkade vi Godis, som hade kostat oss 59kr och en film.
Kalenderflickorna! hoho, så himla mysig film. Dock somnade både jag och Tim
efter halva. Sedan sov vi i soffan resten av natten, vilket var dte mest omysiga
men hela kvällen!

men om man sammanställer allt så lär jag erkänna att det var trevligt att
spendera lite tid med min lilla syster utan att päronen var med.

Inga kommentarer: