onsdag 13 januari 2010

Aldrig städa på en fredag

Skolan var en baggis!
Hela skoldagen gick fort, eftersom att
jag sov mig igenom nästan hela.

Efter skolan svängde jag och Angelica in
på Gina tricot för att köpa lite stuff.
Fann en bygellös Bh och tillhörande trosor
på rea, så dom snappade jag åt mig ganska fort!
Dessutom hittade jag en ganska fint halsband också,
det åkte med ner i påsen den med.












Väl hemma kände jag också att jag kanske
borde plugga, vilket jag gjorde.
Matte B, mmm! It's the shit..
Gjorde kanske 7 tal och 5 av dom var fel,
så någonstans där slutade jag med plugget.

Gick istället upp på vinden för att hitta något kul,
vilket jag gjorde! Ett Tv-bord, som stog längst in i skiten.
JAG ÄLSKAR UTMANINGAR!
Så Jag grävde och härja!
Sedan fick jag fram den, tog ner den till mitt rum,
jag fick sedan något slags damputbrott och började pyssla
med mina jävla kläder OCH nu är jag klar.
Yeah, thats my day..

Inga kommentarer: