fredag 15 januari 2010

Girls just wanna have fun and wear pink!

Nu sitter jag på mitt rum igen, men den här gången är inte som alla andra!
Jga har nämligen gjort lite nytta, jag har gjort klart en uppgift i samhäll!
Jag hör verkligen applåderna ni ger mig, så tack! Först vill jag tacka Falu fri,
som gjorde detta möjligt, sen vill jag tacka mupparna som alltid står....
Äh, skit samma! ska inte behöva överdriva eller ;)

Snart ska jag hoppa inte i duschen för att sen kunna vara redo för kvällens alla
tokigheter. Jag ska först umgås och förmodligen kröka med Moa och Totte,
Var länge sen jag fick i mig alkohol faktiskt, men ikväll blir det av.
Sedan ska jag träffa min fina (buk)syster, som jag av någon konstig anledning
saknar. Vet inte varför och jag påstår inte att det är något fel, men jag träffade henne
senast i helgen ju, hm.. Weird! aja, henne ska jag träffa iaf, för att senare dra på fest ;)

And here I am! .....................................................And here's my Butt!

..And here's a box I found on the attic today. In this box I will keep my jewellery, cute huh!?

Inga kommentarer: