söndag 24 januari 2010

Felsms

Felsms.se är nu min favorit blogg!
haha, riktigt charmig blogg faktiskt! här kommer några riktigt bra inlägg ifrån den:

Till: Exet
Sms: Åh, jag saknar dig jätte mycket, kom tillbaka hit till mig!
Svar: Seriöst? Jag saknar dig jättemycket också, har inte riktigt vågat säga det.
Moa kommer kanske inte bli lika glad :(

Förklaring: Smset skulle till min kompis som var utomlands, kom till mitt ex som har ny flickvän, Moa. Värst var att han dumpade Moa direkt och ringde till mig. Visste inte vad jag skulle säga eftersom jag inte hade märkt att jag skickat fel. Dom gick inte tillbaka till varann och jag skäms!
_______________________________________________________________

Till: Grannen
Sms: Fan jag är så jävla kåt! Kan jag komma förbi, lovar en avsugning ;)
Svar: Okej, är hemma på 5 min. Myys ;)

Förklaring: Ehh, detta skulle alltså till mitt ragg och inte till min granne.. Jag har tagit bakvägen för att slippa träffa honom. Jag håller fortfarande på att dööö!
______________________________________________________________

Till: Pappsen
Sms: Hade oskyddat sex med Tobbe igår. Fan vad jag ångrar mig. Det går ju rykten om att han har klamydia. Kan inte du bli med när jag ska testa mig? Vågar inte gå själv.
Svar: Det är nog bäst om du pratar med mamma om det här.

Förklaring: Finns det något mer pinsamt? Pappa vart nog ganska chockad när hans lilla flicka plötsligt visade en helt annan sida av sig själv. Kan säga att det var ganska tryckt stämning vid middagsbordet den kvällen. Vågade inte se honom i ögonen på hur länge som helst.
________________________________________________________________

Till: Erik
Sms: Erik skicka mess om att han skulle på bio med Frida, fan känner jag och nu fattar jag varför jag känner fan, jag är kär!!! Kär i Erik alltså, shit vad ska jag göra?
Svar: Det här är fan inte sant, jag är kär i dig också!

Förklaring: Men gud, det här måste ha varit bland de finaste ögonblicken i mitt liv, när jag skickade ett fel sms till Erik. Vi hade varit kompisar länge och tydligen hade både gått och varit förtjusta i varandra länge utan att någon sa det men nu fick vi det bekräftat och vi lever ihop idag efter ca tre år tillsammans.
_________________________________________________________________

Till:
Pappa
Sms: Har du varit tillsammans med någon eller hållt på med någon som heter markus? :P <3
Svar: Jag är inte lagd åt det hållet min son

Förklaring: Hade somnat till en stund på dagen och drömt att min flickvän hållt på med någon markus, skulle på kul skicka smset till henne men hamna hos min pappa istället. fast han tyckte de bara var kul när jag berätta de :)

Inga kommentarer: