söndag 17 januari 2010

Afro, nötter och upp

veckan slutade riktigt bra! Sov hos Tim igår, men har ändå inte hunnit spenderat
så mycket tid med honom eftersom jag inprincip bara har sovit hos honom den
här helgen. Menmen.. Har lekt med Karro varje dag, vilket funkar riktigt bra.
Idag var faktiskt Karro, jag, Ann och karros mamma på afrodans, där man skakar
mycket rumpa och gör stora häftiga rörelser med kroppen. riktigt kul!
SKa testa på det igen på torsdag och på tisdag testar jag, Karro och Bubbiz på
Power yoga. Haha, ska bli kul att få se Anton i olika ställningar, haha.
Typ, stående hund och likande, mjaa.. det ska bli kul om inte annat.

Nu ska jag ialla fall hoppa till sängs med mina skål som är full av naturgodis
(måste ju vara nyttig och så när man precis har tränat, hihi) och så ska jag
faktiskt slå mig till ro med den nya animerade filmen upp.
Upp till bevis nuom den är bra eller inte ;) Nattinatti på er ;*






Inga kommentarer: