tisdag 12 januari 2010

Och det blir alltid morgon..

Ingen skola för mig idag.
Nope! lat, sjuk och allmänt nere så..
Missade simning, teckenspråk och annat skit,
så första veckan handlar redan om att hamna i fas.
It suxxxxx.

I morgonen blir det hårda tag!
09.00 har vi social omsorg, som kan bli roligt
OM vi börjar arbeten som innefattar utveckligstörda,
damp, ADHD, ADD och annat shit som faktiskt
ät intressant! yessss.
sen 12.00 har jag svenska, kommer icke ihåg mina
kära vänner vad vi ska börja arbeta med då,
men dte visar sig. En kort dag, men allt jobbiga kommer
senare under dagen, då jag ska ta min stora rumpa hem
och plugga galet och städa galet!! och sen vill jag egentligen
hångla galet med min galet söta pojk, men vi får se hur
det blir med det...

Nu ska jag duscha mitt (icke)rapunzel långa hår,
kolla på film och slagga, HEJ DÅ!

För att lätta på den nertryckta stämningen slänger
jag upp denna magiska bild!

Inga kommentarer: