tisdag 26 januari 2010

The poeple with the power

Just nu förösker jag klara igenom mitt plugg! borde egentligen läsa svenska eller
social omsorg men eftersom att jag finner båda delarna ytterst tråkigt tog jag tag i något
som jag egentligen tycker är ännu tråkigare. Samhäll och politik! galet..
Men efter att mina fighter instinkt tog över så drog jag igång med det hela eftersom jag
verkligen vill höja betyget till VG (fast MVG är ju alltid gott, men det är inte möjligt).

Just nu sitter jag med frågor angående riksdag och regering, å jag måste säga att det är helt
galet vad lite jag vet, tur ändå att man går i skolan och blir lite mer allmänbildad? huhmm.

yeahyeah, ska ta en rouk nu (FY DORIS!) sen ska jag plugga vidare och efter det blir det
dusch, mat (för typ 7711 gången idag), klädval, bok (?) och slutligen säng :) pyss!

och till er som inte lyssnar på reggae och till mina vänner som tröttna på't
så tänker jag bara säga att sizzla har släppt nytt album och Doris är lycklig!!!

Inga kommentarer: