måndag 25 januari 2010

flitig som en bäver

Nu ska jag vara flitig och plugga på inför redovisningen imorgon.
Har precis börjat och jag inser att det är som alla andra uppgifter vi får i
handledning, ingen big deal helt enkelt, piece of cake med andra ord.
Fast självklart är det viktigt att jag lär mig det här och kan behärska det sen
imorgon på redovisningen så jag kanske kan få ytterligare ett MVG? Snälla Lena..

Ialla fall, ska inte säga så mycket mer om det nu, ska plugga vidare liksom.
Senare ska jag nog gå upp i köket och belöna mig med banan-grädde, den klassiska
Norman efterrätten ;) typiskt, jag som skulle sluta småäta hela tiden...
Jaja, senare efter "belöningen" ska jag namnge mina skor! HAHAHA!
Jag vet det låter sjukt, men jag namngav skorna som jag köpte idag, så varför kan jag inte
då få namnge mina resterande skor? Puuh, kommer bli en massa namn att hålla reda på :S
(Skorna jag köpte idag döpte jag till Bella, for no reason, i just did )

Inga kommentarer: