måndag 18 januari 2010

It just said CLICK!

Som alltid är det ju rätt tråkigt att plugga, så när jag var klar kände jag
att jag ville göra något som JAG tycker är kul, så självklart gick jag upp i köket,
tog mig något att äta (för att samla energi alltså), sedan bestämd ejag mig för att
förstöra lite kläder och få det att se ut som "konstverk", nejmen.. Jag ville göra om
lite kläder, and so I did! Började med mina vita, förstora cheap monday jeans.
Dom fick bli lite trashigare och trasigare, ser nu mycket bättre ut än vad dom gjorde
innan. Haha, och sen nu.. till det stora skämtet! Gjorde något helt galet med en svart
T-shirt, kan inte riktigt förklara heller.. men ptjaa.. den är så udda, så på något
jävla vänster måste jag säga att jag är nöjd :D haha, sen klackisar till, mumma!

(fråga mig inte ens vad jag gör på den sista bilden, haha)


Inga kommentarer: