söndag 10 januari 2010

Torsdag 070110

Sitter just nu i Tims lägenhet.
Vi har fått ordning på stället hyffsat bra nu,
men fortfarande saknas lite små saker.
Men dom kan man införskaffa senare i framtiden.

Trots att lägenheten inte är min så har det redan krypit in mig
och ibland känns det som mitt hem också. men nyper jag mig
själv så inser jag att detta är min fina pojkväns ungkarlslya och det är
minst lika bra det med. Här kan jag vara nästan hur mycket jag vill.

Nåväl.. Tim är just nu ute på uppdrag eller vad man ska säga,
(har nog fastnat för min GTA citat) fixar praktik, kan man säga.
Men jag sitter i lägenheten med datorn samtidigt som victorias secrets show
går på TVn och jag älskar't! Jag vet inte, men allt med kläder gör mig helt lyrisk
nu förtiden. Dessutom, fast än jag inte är homosexuell, så är det ju alltid kul att kolla
på kvinnor med så galet vackra kroppar, hoho! Om jag hade chansen och kroppen skulle
jag nog satsa allt för att få starta en karriär som modell. Kläderna, runway showerna, publiken,
alla foto sesions, Hooooooooo! ääjfan, skulle vara himmelskt!

Jaja, apro på ballonger, smultron och kobajs så förnyade jag mitt pass idag.
Inget särskilt, men det var en grej som var nytt och det var att dom ville ha mitt
fingeravtryck? huh.. nu kan jag inte längre göra något brottsligt utan handskar på mig :( hihi
Efter passgrejen åkte vi till Ö&B och jag har nog aldrig känt mig mer vuxen än då!!
Ingen stor sak, men jag ville vara snäll mot min fina pööjk så jag köpte en massa mat för
mina egna pengar. i vanliga fall hade jag nog aldrig gjort det, men eftersom jag inte röker längre (yes people! its true. jag röker inte längre!!!) så har jag inget att spendera mina pengar på. Så just idag kände jag att jag kunde spendera dom på någon som jag tycker om och på
något som den någon behöver. 1-0 Erica vs. the world, alltså.. en vuxen poäng till mig.

aau, nu har jag skrivit lite om vad som hänt och om vad som händer.
det räcker väl för en vecka framöver.
Peace

Inga kommentarer: