måndag 25 januari 2010

You and your pink sky

Mys-Doris med knäppa ideér är i farten igen :D
Hinner knappt andas innan jag uppdaterar igen, har blivit galen ju!

I vilket fall har jag pluggat klart, har skrivit en text två gånger bara för att jag bättre
ska få in allt om handledning lättare. Men fastnar det tror ni? Naaaej, icke då.
Men ska försöka nöta in det i morgon på bussen.

Angående min idé tidigare om att namnge mina skor, så måste jag bara berätta att det
inte trädde i kraft. Vaar ju tvungen att skriva och skriva, så nu är jag alldeles för slut för
att orka plocka fram alla skor som gömmer sig i sina vrår. Men jag har faktiskt klurat och
tänkt på vad jag har för skor och vissa har fått namn i min hjärna.
namn som Flora, Maximillian, Rosita, Fanny och Jenny har dykt upp i huvudet,
så vi får väl se om jag hinner döpa de i morgon, HAHAHA! jaa.. Doris i ett nötskal..

.Avslutar kvällen med en bild! God natt och sov gott ;*



Inga kommentarer: